Sider

mandag den 7. december 2015

7. December



De findes mange steder,
højt deroppe, i vinduer, på borde eller hængende ned fra loftet.
De kan være så mange steder og i forskellige udformninger.
Jeg har en del i et større glas,
faktisk lige her
... ok, man kan da lige ane glasset der ligger ned ...

I aftes ville jeg så lave en anden model som jeg har
fundet på nettet hos denne blogger
som har en rigtig fin vejledning i foldeteknikken.
 
Til at begynde med brugte jeg noget almindeligt 
farvet kopi papir, men det var alt for tykt.
Rester af noget gave papir blev fundet frem
og de første par stykker ... gik bare i stykker 
og det hver gang jeg var liiiiige ved at være færdig med 
at folde de sidste folder.
For tyndt ( gave ) papir, gør at det hurtigt går i stykker
og der kommer mange hvide striber i folde kanten.
 Men nu lykkedes det at der trods alt kom ... en ...
og tilmed hel stjerne ud af det.
Nu må jeg så finde ud af hvilken tykkelse papir jeg skal have
fat i, for der skal helt sikkert foldes flere
stjerner.








God julehygge til jer derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar