Sider

mandag den 5. december 2016

4. December



4. December gik med spil.
Matador.
Ikke bare en time eller to,
men derimod flere timers spil.




Da aftensmaden skulle indtages,
måtte vi simpelthen sidde ved sofabordet
og spise.
Bagefter ... efter at jeg havde åbnet dagens låge i julekalenderen og 
været bare en smuuuuule kreativ ... så satte vi os hen
til spisebordet og spillede matador igen.

Vi blev ikke færdig med spillet,
så næste weekend kæmper vi videre.
Indtil nu, er jeg den store taber.

Og hvad gemte der sig bag dagens låge ?
En lille dukke,
som får minderne tilbage til 70'ernes *Det lille hus på prærien*.




I et ugeblad fornylig, så jeg et billede af noget julepynt,
som jeg gerne ville prøve at lave.




Det går rimelig nemt og er ligetil.
Og det er helt sikkert, at der kommer flere af slagsen i hytten her.

Først fik jeg lavet en skabelon,
for så at tegne i en bog og plyndre den for sider.




Med en god saks blev alle *sider* klippet ud.
Til denne har jeg brugt ti sider, limet dem sammen og til sidst 
lagt en en tråd i toppen, 
så pynten kan hænge i et vindue.






God jule ~ hygge til jer derude.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar