Sider

onsdag den 13. december 2017

13. December






Santa Lucia optog



Den 13. December for to år siden, skrev jeg dette
 Datoen har en særlig plads i mig,
den vækker minder fra dengang jeg så de store elever
 ~ de gik vel i 7. eller 8. klasse ~ 
gå i Lucia optoget,
så drømte jeg selv om,
at skulle gå med en i optoget en dag.
Og så er der de mange 13. December'e med Lucia optog,
som jeg har været med til at arrangere.
Selve dagen, har været og er noget ganske særligt.




Bag dagens låg i dag, gemte der sig et lam.





God jule ~ hygge til jer derude.





2 kommentarer:

  1. Kære dig. Som du bare forstår at julehygge. Følger med fra sidelinien og vil lige ønske dig og dine kære en glædelig julemåned

    SvarSlet
    Svar


    1. Kære du, rart at høre fra dig :o) Jeg nyder osse julerierne, og får dermed osse suppleret op på noget julepynt. Noget bliver til en eengangs fornøjelse og andet sendt i julebreve.

      Du ønskes en glædelig jul.
      Mange julehilsner her fra :o)

      Slet